Sunday, 17 July 2011

Cara Untuk Merawat Kerasukan

Bismillahirrahmanirrahim
Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. Kali ini kita akan berbincang mengenai sebuah cara bagaimana untuk merawat orang yang kerasukan makhluk halus ni. Halus tol makhluk tu kan. Tapi bukan la yang bermaksud kuman, bakteria dan juga virus yah.
Biasanya kerasukan je, mesti yang kena rasuk tetiba suara garau, jadi kuat cam badang, 10 orang tahan rileks je boleh lolos, siap lari pakai selipar lagi. Pastu mata pandang siling cam undertaker slalu wat tu. Kadang2 asyik bunyi errr, errr, errr..
Then, mula la orang kalut2 suh tahan la, kunci kaki orang yang kena rasuk la, backhand muka dia la kasi lemah. Tumbuk perut dia kasi dia senak tak bermaya la. Pastu orang yang tak kena rasuk lak jerit2 suh itu ini. Kadang2 jerit lagi kuat dari orang kena rasuk. Jeles makhluk halus tu.

Ok la, jom kita tengok camne cara nak halau diorang yang kerasukan yang asyik jerit argh argh, yeah yeah ni :-
Sediakan air mineral yang RM 1 tu. Air RO tak main la. Air mineral tu baru la berisi sket
Pastu baca fatihah ya. baca dengan kool, cam takde pape jadi.
Pastu baca ayat kursi. Baca dengan rileks jer
Baca lagi ayat 1 sampai 6 surah Jinn
Dah tu, usahakan kasi dia minum, kalo asyik dok meronta2 tu, korang patahkan je leher yang kena rasuk tu. Dah patah tak leh la nak goyang2 kan? So baru la korang leh masukkan air dalam mulut dia.

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites